Informatie

KOMT DAT ZIEN! 2021

INFORMATIE

CONTACT

Stadstheater Zoetermeer
Theaterplein 10
2711 EK Zoetermeer
088 – 220 70 10
servicebalie@stadstheater.nl
www.stadstheater.nl

STAGE KITCHEN & CAFÉ

Het restaurant van Stadstheater Zoetermeer aan het Cadenzaplein.
Openingstijden vind je hier.
088 – 220 70 50
horeca@stadstheater.nl
www.stagekitchencafe.com

KAARTEN KOPEN VIA DE WEBSITE

Je kunt alle dagen in het jaar 24 uur per dag kaarten bestellen via onze website www.stadstheater.nl. Je kunt kiezen voor e-tickets of geprinte kaarten. Je kaarten vind je terug in je eigen Stadstheateraccount. Rolstoelplaatsen en kaarten met kortingspassen kunnen niet via internet besteld worden, neem hiervoor contact op met onze servicebalie.

E-TICKETS

Je kunt in het bestelproces kiezen voor een e-ticket. Dit ticket kun je thuis printen of op je mobiel laten zien in het theater.

PAPIEREN TICKETS

Eén uur voorafgaand aan iedere voorstelling is de servicebalie geopend. Het is dan mogelijk om papieren tickets te kopen of af te halen. Ook kun je telefonisch een reservering plaatsen. Je kunt de kaarten thuis gestuurd krijgen tegen € 5,00 administratiekosten per bestelling. Niet tijdig betaalde reserveringen gaan weer in de verkoop.

RUILEN & ANNULEREN

Kun je een voorstelling onverwacht niet bijwonen en heb je je kaarten al betaald? Dan zijn deze annuleringsvoorwaarden van toepassing.

OPENINGSTIJDEN SERVICEBALIE

Actuele openingstijden van de servicebalie zijn hier terug te vinden.

VEILIGHEID

Jouw veiligheid staat bij ons voorop! Naast de richtlijnen van de landelijke overheid en onze brancheorganisatie treffen wij diverse extra veiligheidsmaatregelen. Op onze website lees je hier meer over.

CASHLESS BETALEN

Bij de servicebalie, aan de bar bij de foyers en in ons restaurant kan alleen met pin betaald worden. Contant betalen is niet mogelijk. Het is mogelijk om bij onze pinapparaten contactloos af te rekenen, dit kan tot bedragen van €50,00.

DRANKJE

Tijdens de voorstelling is er geen pauze. Voor de meeste voorstellingen geldt dat er een drankje is inbegrepen in de kaartprijs. Voorafgaand aan de voorstelling krijg je dit drankje aangeboden, deze mag meegenomen worden de zaal in. Als er geen drankje in de kaartprijs is inbegrepen, dan staat dit bij de voorstelling vermeld. Het is dan mogelijk om een drankje vooraf te kopen en mee te nemen de zaal in.

GARDEROBE

De garderobe is op theateravonden gesloten. Jassen en tassen mogen mee de zaal in.

GEHOORONDERSTEUNING EN GELUIDSVERSTERKING

Onze zalen zijn voorzien van gehoorondersteuning. Voor slechthorende bezoekers is de bijbehorende apparatuur gratis te leen.

ROLSTOELGEBRUIKERS

Er zijn plaatsen beschikbaar voor rolstoelgebruikers. Neem contact op met de Servicebalie.